updated..


~salam pembuka bicara kata~

Wokeyy,seperti yg tersedia dimaklumkan memang dah lama saya tak update post.
oops! repeated again #saya haha, don't worry, aq x demam tapi bakal demam
back to the point, tak tahu nak update pasal apa. banyak sesangat-sangat.
ditambah lagi dengan kemalasan  yg melampaui batas2 khidupan. 
 start dengan cuti.. yes, memang penat sangat2. tak tahu la kenapa. folio BIOLOGY, saya ulang BIOLOGY.
Bab 8, yang memang banyak dan sesiapa yang buat dengan tangan memang the BEST STUDENT.
ADD MATH ??? do i care, i don't want to play with number for this holiday.
stop pasal homework.

balik rumah cam biasa la. kita cari komputer dulu.
tweet+facebook= so i will smile kay. :)
saya tengok Kdrama la. HEARTSTRINGS. close your mouth kay.
yes i'm addicted to all about korean, since i form two
not obsessed like other just being myself. 
the main actor is Jung Yong Hwa and Park Shin Hye.
i calls them for YongShin. sweet right! many people want they be a cute couple.
and i admit that i'm addicted to this drama. cool man become a very2 caring about the girl who he love.

cute can? please say them cute couple.

Jung Yong Hwa

Park Shin Hye

drama ni pasal Lee Shin seorang pemain gitar, manakala Lee Gyu Won seorang pemain gayageum.
lebih kurang muzik moden dengan tradirional la.
nak taw citer selebihnya, tgokla sendiri.
tak suruh obses kay, just to see only.
but, i will playback this drama soon ~_^.

abes sudaa pasal citer ni, then saya tonton criter thailand yanf semua orang minat masa dulu2.
criter ni main masa saya tahun 4 gtue la.
Wai Rai High School and Freshy High School.
Wai Rai High School, masa diorang lower grade la lebih kurang.
Freshy High School, masa diorang masuk university la lebih kurang.
criter ni pasal persahabatan dan percintaan.

inilah barisan pelakon2 utama.

okay, mata dah nak tertutup ni. chill dulu

No comments:

Post a Comment