nak storymory sikit.

Assalamualaikum semua!!!..
lmer jugak aq x bkak blog ni kan? lamer ke, dlam 23 hari kowt..

Asbab aq x update blog ni ialah..... balik kampung tercinta la.. dkat mane? Keratong la... kenapa? sebab lpas nenek aq balek dri Tanah Suci, kitorunk x pernah lagi tido ngan nenek aq.. aq pun dah rindu ngan dia.. Almaklumlah, nenek kite, sape x sayang kan?.. sekali balik rumah tokmak dapat lar sikit brang dri sane.. hehehe, teka aq dapat apa? aq dapat baju, gelang sepasang n beg duit warne purple.. sayang tokmak ^_^... tapi semalamn ja duk saner coz hari ni dah g Bangi rumah Su Lin.. Bangi lagi... nak buat camne, mak aq study kat UKM.. ayah aq lak? kbtulan ader meeting kat KL.. ni pun mujur umi bagi pinjam notebook dia.. sayang umi^_^... penat jgak nak jlan2 camni... berasap aq duk lam kete tuh.. mujur x terbakar je..  dalam kete mule2 mmg bosan.. tapi mjur men msej ngan Bdax Kecik yg paling aq "sayang"... jgan marah yep.

ni lpas geram sket pasal ????
geram?sakit hati?
macam2 rasa ader... tapi nak buat camne, x kan aq nak jerit lam bilik n then kne marah ngan umi n abah..
mujur aq waras lagi tau tak! wey AYAM!... kau ni knape hah?
mesti kau blurr an, knaper aq geram kat kau... kau  siasat la sndiri.. mujur aq ader Bdax Kecik.. 
tapi ader ke patut dia tanyer aq soalan ntah ape2 la.. aq geram la weyh..
dah sah2 aq TAK SUKA dkat AYAM, yang kau lbih2 apa hal!
kau bdak kecik tahu apa.. 
kenapa la aq boleh kenal dgn Ayam yang selalu buat aq sakit hati ni..???
baik aq x yah kenal kau lagi bagus la.. bile la aq boleh lupekan kau kan ayam... aq dah x tahan la ngan kau.. baik kau blah la dari hidup aq.. aq nak sangat kau baca post ni.. kau tahu tak Ayam!
kau buat hidup aq x tentu arah.. aq kire beruntung ada kawan2 yang  sentiasa bagi aq dorongan dan semangat
dahlah kau bace buku BELANTARA KEHIDUPAN aq.. kau lah pnyebab aq x leyh menulis lagi tau tak... knaper ngan kau ni..
lpas pde aq bace post kau dkat FB.. aq jdik camni.. apsal hah! kau nak tahu kebenaran sangat kan...
mulai dari saat ini.. AKU BENCI KAU SEBAGAIMANA AKU BENCI KAU MASA FORM 1..
KAU JANGAN KACAU HIDUP AKU, AKU TAKKAN PERNAH MENYESAL YANG AKU PERNAH KENAL KAU, KAU AJAR AKU KEHIDUPAN YANG SEBENAR... AKU TAHU AKU SELALU TUNGGU KAU, BILA KAU NAK HANTAR MESEJ DEKAT AKU, WALAUPUN, PENANTIAN ITU SESUATU YANG MENYAKITKAN HATI, TAPI SEKARANG AKU TAKKAN TUNGGU KAU LAGI..

No comments:

Post a Comment